Saturday, May 10, 2008

Something from me

Jauh dah aku pegi. jauh juga aku merantau. Mencari diri sendiri..Lately, something happen in my heart...Even though I know its soo hard to believe the truth. But it doesn’t a big matter la. I know that I can cure this. This time, I just like to be alone. Cari hiburan sendiri. Layan internet. Tgk tv. Walaupun keje sukar. Org xsuke. Knape trlalu senang untuk menuduh yang bukan2. Kan dosa. Hehe. But nevermind la. I’m just doing my own business. Lps ni xtau ape aku nak buat. Ya Allah permudahkan pekerjaan ku... permudahkan ape saje yang ku lakukan. by the way..thank u for the one that always support me. believe me. caring me..and that's my family..thank u ina...thank u engku..thank u imy..thank u bell..thank u dekna..thank ciksu..thank u kakak2, kak ely, kak uji, kak su langkawi..dan kakak yg trlalu byk berjasa kat aku dan family the one and only to kak hanaaa..ye3...ape la cite korang skrang...kalu nak kawen jgn lupa ajak. jgn lupakan ku disini..hehehe...

No comments: